{ Paklah Jr.: Sawah Padi

Friday 30 September 2011

Sawah Padi

         Assalamualaikum, hari ni aku nak bercerita pasal aktiviti yang aku selalu buat time aku free. Tak lain tak bukan pergi ronda sambil menghayati betapa cantiknya pemandangan kat sawah padi time waktu petang. Kebetulan masa aku free tu, adik bongsu aku yang berasal dari KL pun ada jugak. Dalam lingkungan pukul 5.30 p.m, adik bongsu aku ajak pergi ronda sebab dia boring sangat asyik duduk dalam rumah ja. Aku pun cepat2 start motor terus bawak dia pergi area kampung seberang jalan..  aku tinggal di Mukim 20, tempat yang aku pergi ronda tu Mukim 5. Dekat saja, naik basikal pun sampai.. haha. Ok2, bila dah sampai kami berhenti dulu sebab masa tu orang yang lalu lalang sikit saja. Sempat la kami snap2 apa yang patut. Dekat bawah ni saya letak hasil2 yang dah saya snap. Harap enjoy..

















*Thanks sebab sudi baca.. :D

No comments: