{ Paklah Jr.: first time merapu dalam blog

Thursday 15 September 2011

first time merapu dalam blog

Salam , ni la 1st time aku menulis dalam blog ( jari macam keras ja .. hahaha ).. punya la lama dok rancang tapi tak buat2 jugak. pastu aku fikir la balik.. dalam dok rilek ja manjang, baik aku buat blog.. dengan hati yang innocent + shy2 cat aku pun minta tolong adik aku ida tak comel ajar buat blog. masa dok kusyuk mengadap fesbuk tu, aku suruh la dia ajor cepat2.. pastu dengan bangganya dia pun tunjuk la cam mana nak buat ini, buat itu, edit profile la and macam2 lagi ( banyak jugak benda nak kena buat noh.. ish3 ). lepas paham terus aku jadi terer.. hahaha. hmm, tujuan aku buat blog ni sebenarnya nak share story pasal diri aku sendiri yg tunggang langgang ni. aku pun macam org lain gak.. tak perfect , tapi normal. haa, esok hari Malaysia kan.. so semua kolah cuti termasuk la kolah ida tak comel. so selamat bercuti.. jangan nakal2 sudah. harharhar. oke la, setakat ni dulu introduction dari aku.. dalam masa terdekat nanti aku akan boh story baru. tunggu je la ek.. sekian.


Ida tak comel.. (keh3..)

No comments: